to good to be true actually

O.m.g. vilken konstig men sjukt najs lördag..
Fölseferre hos Emilia och vidare till Debaser & KB med Holger - sjukt random och sjukt kul.
Sa en del grejer som jag verkligen ångrar - inget dumt mot någon annan, mest mot mig själv (varför kan ens mun säga en sak när hjärnan och hjärtat verkligen inte håller med? donno). Så nu är jag i en pinsam situation - but I'm used to it. Skönt näre iallafall inte involverar en person jag måste träffa på en fest eller nåt, som det var på fölseferren då. Haha, fml.

Nu blire att fundera igenom hur fan jag ska ta tillbaka något snällt och fint som jag sagt och mysa med världens bästa jävla kisar.
Om två veckor flyttar vi! What.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0