vi är inte som du, och det är vi väldigt tacksamma för

Jag är så jävla trött på negativa människor. Människor som inte kan acceptera att vi alla är olika, och tar itu med saker, så som vi själva vet bäst att vi kan. Mitt val att ändra mitt liv, är mitt val, och vem fan är du att dra alla över ett streck och säga att jag inte klarar det? Alla har vi olika mycket tålamod och alla kan vi inte vara målinriktade, men när du sitter där, utan tro på dig själv, lägg iallafall av med att tro att alla vi andra är likadana. Jag har en jävla disciplin i rockärmen ska ni veta, och den tar ingen ifrån mig.
Så, nu fick jag det sagt.

För stunden sitter jag och mamma vid köksbordet och lyssnar på massa låtar. Musikal, mina låtar och massa Carola. Ja, säga vad man vill om Carolas religiösa uppfattning och dylikt, men hennes röst är fan helt jävla underbar, och det är allt jag bryr mig om när jag ska lyssna på henne.

Nu ska vi sova.


haj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0