uppdatering på allt mellan himmel och högskola

Jag vet, jag vet, vill man ha många läsare på sin blogg, så får man uppdatera ofta. Ni får ursäkta mig, men bloggen är inte precis det viktigaste i mitt liv (CHOCKING). Har iallafall inte haft internet sådär på riktigt här i Ystad, och har varit upptagen med att börja på Malmö högskola, så det får väl vara anledningen, till er som kände att ni behövde en sådan. Japp, jag har börjat på socionomprogrammet och lärt känna några fina tjejer redan, känns lite som en dröm, lite som en önsketanke.
Just nu sitter Rasmus bredvid mig, i Ystad. Vi ska på bio imorgon och så ska jag ju skriva kontrakt på lägenheten. Maha, skriver listor på vad jag behöver till den, hela dagarna. Det tar fan ALDRIG slut. Skriver upp dom här sen, så ni kan beskåda hur "listig" jag verkligen är, haha kul.
Övriga, sorgliga nyheter, är att fluff är sjuk. Vi vet inte vad det är än, men jag har lagt ner hela min förmögenhet på medeciner vi ger honom sex gånger per dag, och han ser jättemycket friskare ut nu. Jobbigt när ens marsvin slutar äta. Ja, det är ett marsvin, och nej, jag tänker inte låta honom dö, han betyder lika mycket oavsett vilket djur han är.

Nu ska vi mysa vidare och duscha, något jag inte gjort på lääänge.


haj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0