som gammal grädde på det jävligt äckliga moset

Så fick man ingen hjälp av socialen, med boendesituationen, som gammal grädde på det jävligt äckliga moset. Istället letar jag lägenhet på egen hand. Har fått svar från två stycken, av 15 mailade, så ta tummen ur röven och håll den för mig istället nu.

Imorgon ska jag få träffa Rasmus, längtar, och vill helst bara äta upp den där dagen emellan. Känns konstigt när man inte träffat sin "significant other" på så länge, speciellt när vi pussas varannan sekund och jag överöses med komplimanger hela tiden, när vi är med varandra. Är vi liksom "på G" på nytt nu då? UFFUFFUFF. Om någon mer som jag älskar hade tänkt åka ifrån mig ett tag, tänk om. För jag kommer definitivt att lacka ur nästa gång någon åker ifrån mig.

Nu hade jag tänkt mysa ner mig i soffan med en jävligt bra film, några tips? JA, VÅGA KOMMENTERA! Det är inte precis som att jag blir ledsen, arg eller besviken när ni väl råkar göra det?
Sen ska jag göra allt som ska göras innan pojkvännen kommer hem efter en lång resa dvs - raka mig, tvätta håret jävligt ordentligt med inpackningar och sånt lyx, sitta i fotbad och rensa mitt skitiga ansikte. Han ska få tro att jag varit så snygg sen dagen han åkte (vilket vi andra vet är långt ifrån sant).

Avslutningsvis lägger vi upp en bild på mina starka kvinnliga vänner, som stått ut med en goskrävande, extra full & jävlig - Pernilla på sistonde. Thumbs up till fina kvinnor.




haj.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, känner igen mig i det där när man gör sig extra fin innan ens pojkvän kommer hem :)

2012-01-11 @ 13:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0