listig som få

Okej, jag erkänner. Under den röriga, okontrollerade ytan, finns ett ordningsamt kontrollfreak, även känt som "ätstörnings-Pernilla". Eftersom jag aldrig någonsin kommer att sluta äta igen, så kommer hon till bra användning ibland när jag måste organisera mig själv.
Gjort lite listor på vad som kommer att behöva köpas till min nya, alldeles egna lägenhet (kommer aldrig kunna sluta säga det, utan att det låter helt galet i mitt huvud).
Nästan allt till vardagsrummet/sovrummet är köpt eller beställt. Allt som saknas är tv och "tv-hållare", som ska hålla tvn uppe på väggen. Hell yeah, min lägenhet kommer vara så pimpin'.



Nu ska jag duscha och läsa kurslitteratur, som den flitiga människa jag blivit.


haj.


Kommentarer
Postat av: Marie

Tveka inte att höra av dig om vi kan hjälpa till på något vis någon gång - jag kan behöva någon att skämma bort ibland nu när Kajsa åker igen :). Lycka till med DIN lägenhet!

2012-01-22 @ 16:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0