färdig

Ni har inte missat någonting! Eller så har ni missat jättemycket, kan inte bestämma mig.
Är inflyttad sen i fredags, nermysad sen i lördags, överflummad sen igår och färdig med min första socionomläxa, sen tio minuter tillbaka.
Tänkte fira med sömn, men innan dess lite "gå på toaletten med extremt öppen dörr". Japp, detta blir första natten ensam i min lägenhet. För att vara en ensamvarg, är jag väldigt sällan ensam.

Livet är ganska så perfa just nu, saknar dock fluff jättemycket, fast jag vet att han har det tusen gånger bättre, där uppe med sally (mitt förra marsvin), i himlen. Jag vågar faktiskt påstå att det finns en djurhimmel, trots mitt väldiga motstånd mot något andligt eller Gud-likt för människovärlden.

Nu blev jag ledsen istället. Nej, family guy får fylla mitt förvirrade, kaosartade huvud.
Imorgon har jag en mini-dejt med några riktigt sköna brudar från klassen.


haj.


Kommentarer
Postat av: Daddyo

Very sorry to hear about Fluff but you did your best for him and like you say Sally will be there for him now :-)



2012-02-01 @ 11:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0