Dagen D

Jajajaja, det var längesen och allt sånt.
Bryr mig inte just nu, och tänkte inte göra det överhuvudtaget idag, för det finns viktigare saker på schemat.
Idag FLYTTAR JAG! Det är väl bara så sjukt, att man inte riktigt är där i tankarna än? Fluff ska till veterinären snart, sen ska mormor & jag till Ö o B och stresshandla de sista sakerna. Shit, listan blir verkligen längre och längre för varje gång jag tittar på den. Tror att jag har typ 20 saker jag måste köpa idag, utöver det halvt onödiga.

För exakt ett år sen, skrev jag på min blogg att jag ser tjock ut när jag sover. Hade väl önskat att jag skrivit något mer spännande i stil med: Tänk på när jag flyttar hemifrån i framtiden.. eller nåt, men så skrev jag om hur jag ser ut när jag sover, och något skit om kärlek och hur jobbigt det är, och la upp den här bilden.



Det är väl inte så mycket som förändrats sen dess, förutom att jag skippat "black & fierce"- stilen och ser ännu lite tjockare ut när jag sover.

Nu fan ska jag packa.


WOH.


Kommentarer
Postat av: fani

du ser inte tjock ut du ser söt ut!!

2012-01-27 @ 14:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0