20whothefuckcares

Yep, så kände jag mig igår, långt efter tolvslaget, runt sju imorse, när jag var fast på en fest utan buss hem, när jag hade viljan men inte styrkan att spy och när bacardiflaskan för 220 spänn försvann. Ville bara ge upp på allt och be alla att dra åt helvete, men så satte jag mig på bussen "hem" och gick och la mig med två fina tjejer, vaknade imorse och kom underfund med att allt blir vad man gör det till.
Blir inte precis sådär jättesentimental när det gäller det nya året, löften och sånt. Tänker mer tillbaka på året som gått och känner mig nöjd, oavsett hur det spelat ut sig.
Nu har vi ätit pizza och tittar på ice age 3. Inatt blir den första natten då jag helt och hållet får sova tills jag helt enkelt bara inte vill längre. Har precis fixat internet, så nu är jag hemmad.

Igår var verkligen awesome, och jag ångrar ingenting. Fanny, jag och en hög andra låg i en liten säng på festen och sjöng en massa paramore och visade spyor. Annas pengar, körkort och allt blev snott, men killen ångrade sig och ringer för att ge tillbaka dem. Vi blev alla asnitade och Viktor kom aldrig ens hemifrån, pågrund av mega overload fylla.
Jag ångrar ingenting från gårdagen och jag ångrar ingenting från det gångna året.

Nu börjar min långa resa mot att bli helt rökfri. Så om jag kallar er saker, slår er, eller typ bara börjar gråta sådär, ha överseende.


haj, gott nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0