the best of both worlds

Då var man där, framme så att säga.
Framme vid vägskälet - vuxen eller barn, och visst fan känns det ball.
Jag är inte 20 än, och betalar därför inte vuxen på buss & tåg - med gott samvete, jag har flyttat hemifrån och bestämmer över mitt eget liv helt och hållet, men får ändå hjälp av mamma, eftersom jag inte är SÅ gammal än. Ah, vilken underbar period i mitt liv. Vägskälet, då det är okej att välja lite av varje väg.
Idag har vi (jag och den som alltid får följa med eftersom jag inte vågar göra saker själv) varit och fixat internetbank och hemförsäkring. Betalat in min första hyra, och min interneträkning och känner mig, inte vuxnare, men mer självständig (trots att mamma följde med då).
Eftersom mitt hår är a "lost cause" funderar jag då, passande, på att skaffa en "vuxenfrilla". Haha frilla låter kuuul. Dags att kapa bort mitt "fuckburr" och köra på en mer "clean-cut"? Förlåt för allmän överdosering av citattecken.


Den här är typ inte jättevuxen, men andas ändå lite "independent woman"?



Vetismen om jag hade klarat denna, men ändå rätt vuxen?


Jajaja, mognaden sitter inte i håret, men mitt syfte med att klippa mig, är inte att bli mogen.
Är fett sugen, och det är okej, okej?
Plus att jag gillar att ta bilder på mig själv när jag känner mig snygg & vuxen.


haj.


Kommentarer
Postat av: M

den sista, kort hår - apsnyggt på dig. GOGOGO!

2012-02-25 @ 12:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0