me-time och sånt tjafs

Pluggar i min ensamhet en fredagskväll. Om det är okej? Inte riktigt, men ibland, bara väldigt sällan, så blir det så. Har ju faktiskt nöjet av att kunna sitta HELT själv, nu när jag bor i min egen lägenhet (om ni vill tolka det som sarkasm, får ni väl göra det).
Efter tre ytterst seriösa inlägg de senaste dagarna, tänker jag nu spendera en timme åt att titta på mig själv och göra justeringar - för det är väl sånt kvinnor ska göra?

Skämt åsido, titta in på  picnik.com





Gratis bildjustering & massa fun stuff - för dig som bryr dig lite för mycket om dig själv ibland.

För er som saknar henne, håll tillbaka tårarna, för seriösa Pernilla kommer att hälsa på oftare nu, och hon är laddad med en seriös-överdos.
Yey?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0