halvfull & jävlig

t nöjd!

Hahaaa see what I did there? Fyfan vad jag är rolig.
Idag har jag varit i skolan från 8-19. En dag full med föreläsningar om personligt arbete och grupparbeten, och en kväll med soppa, bröd och valfri dryck. Yep, andra veckan har inletts, och vi har redan "festat", med våra lärare. Fest var det ju inte, men high life blir det ju för mig efter ett par glas i vilket fall.

Nu har jag kommit hem och sitter och fryser framför datorn. Varför här är svinkallt vet jag inte, och tänker faktiskt inte ta reda på heller, i ren brist på ork för allt annat än sängliggande och sömn.
Tänkte skriva något smart här, med tanke på allt jag lärt mig om ett av de viktigaste jobben i världen, men så lägger jag upp en bild istället, återigen, i brist på ork för annat.



Ser ju ut som en jävla slusk, men ibland är jag helt enkelt det.


gonatt.


Kommentarer
Postat av: Marie

Du är jättesöt! kram på dig :)

2012-02-02 @ 07:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0