new era

Jag vet att det är totally lökigt, men igår var en stor dag för mig. Ett stort steg i livet. Är nu sambo, och typ bara ett steg från att gifta mig. Meeen nej, vi väntar med det som fan tycker jag. Idag åker vi och storhandlar som ett riktigt seriöst sambo-par.
På tal om något helt annat, så hatar jag att jag alltid gråter sent på kvällen, för att sen vakna upp med fetaste ögonbulorna och uttorkad huvudvärk. Vet inte riktigt vad uttorkad huvudvärk betyder, men jag är uttorkad och har hubudvärk iallafall.
Börjat gråta som fan på sistone, över allt möjligt. Igår grät jag pågrund av lyckan av att ha slutat gråta. Känner mig inte alls patetisk.

Nuuu blire frulle.
Sjukt nöjd med mitt meningslösa inlägg.

PÅ MÅNDAG ÄRE VALBÖRJE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0