why you looking so rude and reckless?


whoop!

min hals är förstörd/försvunnen/förlorad.
men sjunger gör jag ju fan ändå!
försöker iaf.

idag blire hejdå till fanney.
hon åker till frankrike i tre månader.
känns lite som man glömt bort det under hela sommaren, fylld med lycka o nya jättefina vänskaper.
men nä, nu kom dagen o nu får vi lida för att vi glömt borten.
mög, kommer böla så hårt.

ahwells, nu ska jag ta på mig min nya skjorta o klistra på ett litet leende.
ikväll sover jag hos rasmus, sen åker han o spelar in i typ fyra dagar.
LIVET alltså.

tvångspeppar mig själv med lide musique.
här har vi låten jag kraxar till atm


The Clash - Rudie can't fail





hajfisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0