vem är du vem är jag ställer krav lägg av, är du sur eller glad eller av idag.




jag är medveten om hur hårt det syns att jag har massa fejkhår.
men du som såg bilden och tänkte på det först, har sannerligen glömt vad riktig lycka är.
ursäkta om jag verkar lite mensig idag, totally inte därför jag är irriterad. försöker mest peppa mig själv, för håret har börjat lossna. whatevs, har ju alltid haft kort hår, menre gör DJÄVULSKT ont kej?
& jag venne. livet bara gasade mig rakt i huvet idag. inte nog med att vinden och regnet piskar mig på näsan när jag går ut, men stannar jag inne fiser mig livet i huvet.
ja. gytt.

så, slut med klagosång för idag.

tänker lägga mig i sängen & lyssna på massa gammal Snook.
takes you back to the real good times. hrm. takes you back iaf.





hajfisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0