tjejer tänker då fan också med kuken


jag äter kor!




nämen ni vet sån ko-ost?
heter typ den skrattande kon eller la vache qui rit på franska mhm.
iofs äter jag ju kor. när vi äter hamburgare. fedt sad. kor är sjukt söta.
ahwells.

ångrar lide dikten jag skrev på bloggen igår, men jag bara kände före så vafan.
en dikt to all the single ladies out there.
tycker ni ska stå på er lide mer iblann. ni är så snygga, självständiga och har en jävla massa att ge.
varför välja killar med liten kuk (inte bildligt talat), problem och närhetskomplex?

visstfan äre mycket lättare att falla för en douche, en kille med såkallad pondus, stora vackra ögon och ett trassligt förflutet, för han är fan så mycket attraktivare än den fina, städade och respektabla killen som tänker på dina känslor och ger dig det du vill ha.
tycker det är uttjatat att säga att alla killar tänker med kuken, för det gör då fan vi tjejer också.

nu ska jag skölja mitt ansikte med rövkallt vatten o dra till stan, för klockan tre blire ZUMBA! nyköppt gerdakort och en gammal vän my.


hajfisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0