jag duschar av mig ditt skit & smutsar aldrig ner mig igen


jag är glad att jag har så mycket i mitt liv.
så mycket kärlek till mina fina vänner, så mycket hopp & så mycket vishet.
vet inte vart jag skulle ta vägen utan så mycket av det.


igår blev ganska galet.
det konsumerades way too much alkohol för min del, och andras.
det dräggades, snyftades, kramades en jävla massa, sjöngs en hel del & kissades på sjuketrånga toaletter.
har lite minnesluckor, men guldklimparna sitter kvar.
tog med mig två damer hem som sov sjukt gulligt när jag vaknade imorse.
på lördag åker fanny, och fap förlorar en stor bit sunshine. men bara i tre månader. bara tre okej?


nu ska jag duscha & rensa mina tankar. tvångskrymper den stora klumpen i min mage.
snart kommer erik hit o lirar.
känns bra.



Kommentarer
Postat av: fanni

kommer sakna er som fan.

2011-09-04 @ 19:46:19
URL: http://fannutt.tumblr.com
Postat av: -

:)

2011-09-04 @ 22:33:50
URL: http://m1stymountains.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0