just because I'm awesome, it doesn't mean that I don't try to understand things from a less awesome perspective


melankolik.
yep, ordet beskriver mina känslor tuday.
ingen glädje, ingen sorg. inget hopp, ingen förlust.
nada. nema. nichtaaa.

kollar på filmklipp från i somras och remenissar den bästa sommaren so far.
fyfan vad jag saknar att vakna, utan att ha några planer och vänta spänt på vart dagen ska ta en.
okeij, jag ska inte waina nånstans. har typ föreläsningar två gånger i veckan tops, men ändå. sommaren är fan gjord för awesome människor. eller människor som behöver awesomeness, förom saknare själv. it's for everibodi!



bäver

ikväll blire avskedsspelning för Calle (som spelar i Six Million Ways, aka rasmus band).
totally sad.
mens jag ska dit med banäna, såatteee det blir fett.

back to doin nothin.


haj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0