birds flying low


I never forget the things you want me to forget
but I always remember the things you want me to remember


ligger i sängen o tänker.
inte oftare händer.
tid över.
weird.

konstigt hur saker bara flyger upp i tankarna igen. eller in, eller vadfan man ska kallare.
en enda jävla bild. en enda jävla bild på fel person, och det knäcker mig.
fan pernilla, du har BALLS!? nä, riktigt jävla mycket fitta är vad du har.
fitta som ingen annan.
och så bliru ändå ledsen över en sån här sak? igen?
tror jag blir lättpåverkad när andra mår dåligt. känner mig dum om jag mår för bra.
fan i helvete vad jag hatar när bra människor mår dåligt.
fan i helvete vad jag hatar dom som fårom att må så.
yep, ni kan fuck way off. evil people.

ahwell.
frågan är om jag nånsin glömmer?
börjar bli så dags nu när vi flyttar framåt. bokstavligen typ.

måste börja lyssna på mina egna råd. men vemfan göre?

peppar med en bild som avslutning.
alla som inte ser ut såhär, har inget att gråta över, key?



heaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0