styrkeyoga & insikt


tål. inte. mer. besvikelse.
erkänn att ni gjorde små pauser innan varje ord, pga punkterna?

nu har jag & annutt styrkeyogat our asses off.
gick ju.. sådär? hade fel mattor till att börja med (och strumpor som man tydligen inte får ha?), sen skulle man typ få bak fötterna bakom huvudet i liggande position? spyr av tanken att typ fastna näre är trettio pers där?
ahwell, sen körde vi lide allmänt deeptalk och kom väl fram till det vi alltid gör. bra skit.

jag har insett att jag verkligen inte pallar folk som inte lägger ner tid och ansträngning till att få mig att må bra, när jag lägger ner så mycket på dom. insett att kärlek och kraft ger man till dom som man vet kan utnyttja det. pallar inte ge och ge och aldrig få något tillbaka. aldrig få något tillbaka på så sätt att du lyssnar på mig och mår bättre, aldrig få något tillbaka på så sätt att du lägger lika mycket vikt vid hur jag mår.
man kan inte bygga en relation på sorg, på tröst.
nu ska jag bara sluta ljuga för mig själv, ge mig en jävla spark i röva och hoppas att du fattar ditt eget bästa, som jag redan gjort.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0