tillslut


jadå, flest läsare idag på ett halvår!
ni blir fler o fler era nyfikna små pluddinuttisar.
hah vafan är detta? såhär skriver jag INTE. förlåt om jag gav er ett dåligt intryck nurå.

äntligen valt mina kurser till universitetet, vårterminen nu iaf.
hoppas på socionomlinjen i lund, men ack vet jag att oturen följer med mig när jag minst anarT!
flyttar förhoppningsvis hemifrån inom 6 månader också, då jag ställt mig i en jefla massa studentlägenhetsköer.
börjar bli vuxen.. kanske?
obligationer, akademiskt språk, lån och inkassobrev.
jaa, ändå. vuxenlivet är verkligen mystiskt.

ahwell, imorn lägger jag upp min andra text från skrivarkursen, och hoppas ni gillarT.
den handlar om två kvinnor, som lever helt olika världar och möts på bussen.
fast typ ungefär inte alls så.
LÄS DEN!
imorn.

då träffar jag dessa vackra särhuven







tudelz.


Kommentarer
Postat av: Anonym

oh

sweet

jesus

2011-10-18 @ 01:09:49
URL: http://annapelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0