hårfärger through the yearz





platinablond? totally mkej, inte bra för håret nånstans dock. buhu
(2009 hade jag blondt hår med svart underhår, som jag här har blekt bort)
2010 februari




platinablondt med brunt underhår - saknade det svarta underhåret?
2010 mars




mörkare blondt med svart underhår (det blonda blev mörkare av sig själv) - frillan <3
2010 maj




solblekt hår med blonda och svarta hårförlängningar - schnajs?
2010 augusti




pernie goes brunoes - lyckas färga hårförlängningarna också (Y)
förövrigt, en bandbild.
2010 oktober




håret blev lide ljusare och jag skippade hårförlängningen
(brukar inte precis använda det?)
2010 november




försöker färga mitt hår rött - det blir svart. jefla schwarzkopf
2010 december




efter den fededåliga färgningen, börjar håret blekas av sig själv - hellyes
här är väl typ mellanbrunt?
2011 april




också har vi den enda bilden jag kan lyckas kopiera från fb på mitt nya hår.
time2B blond igen.
2010 maj


2010 juni - jaa, vad väntar?

haha wtf.

nu ska jag äta kladdkaka.


haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0