håll mig hårt & släpp inte taget


konfrontation är min största svaghet, men jag har slutat backa undan.
jag har alltid rätt, eller hur?
dags att börja tro på det också.

idag har iaf varit en mkej dag. fikade med sebbe & emelie, som hade med sig gasbinda till min "lille" fot.
imorn ska jag ta en liden sväng till skolan. shit, vi har INGA lektioner kvar. älskar mitt liv.

nu smakar jag skagenröra i hela käften o tänkte skippa o borsta tänderna före smakar skitgott.


over n out.


fan vad kärlek är komplicerat


Kommentarer
Postat av: Emelie fcktard!

kärlek suger balle samtidigt som det är det bästa som finns.

Det är bara att försöka luska ut hur man ska hantera skiten!

Word på det!

2011-05-31 @ 13:59:04
URL: http://adequate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0