gla för ingenting


YESS!!!
Peter sitter kvar i big brother, precis där han ska.
kände att det var dags för wannabe religiös / jag svär på gud / strippar i tv  bruden att dra.
visst fan äre entertainment, men känner lide att näre står så mkt pengar på spel, ska någon som är ärlig och förtjänarom, få dom. alltså, peter.
vetifan varför jag gillar honom. har nånting för göteborgare, donno.
men han är kock & rockabilly. också är han ju bara så jävla görskön.

nu ska jag försöka sova.
STOR dag imorn! nae. det blir körkonsert i spykens aula för er som vill tittelura. 18.30! hah klart ni kommer.

sistan?
jag färgar nog håret imorn.
mål?




kanske lide mörkare.


gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0