självförtroende




jag tror aldig jag varit snyggare än den dagen jag tog studenten.
inte för att jag var särskilt översminkad, fixat håret eller hade den perfekta klänningen, utan för att jag var helt nöjd med mig själv.
önskar ibland, i mina svagaste o även starkaste stunder, att jag kunde gå tillbaka till den dagen. eller känslan.
vet attre bara va typ mindre än en månad sen, menre känns som minst ett år sen.
äre nu hela livet rusar förbi och alla förändringar sker utan förvarning?

nu är jag i sommarstugan o hare fett kanin.
här är varmt, jag är typen brun och man vaknar till fågelkvitter, istället för avgaslukt.
på fredag drallar jag dock hem till lilla lägenheten.
det blir tjejkväll, pojkvänkväll o massa mys.

sen blire beachpardey i ystaden!

nu ska jag nanna.


pusshaj   FISK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0