det finns dem som väntar på det bästa till sist. dem är inte jag.


sitter i sängen, nysminkad & kollandes på criminal minds. my favourite show fo sho! (oh akta de livsfarliga rimen man).

ikväll blire spisen med rasmus & hans band. får väl hoppas på att nån annan dyker upp så man inte känner sig som stalker flickvännen.
ajja, sen ska jag & rasmus sova här, för vi är sjukligt besatta av att sova tillsammans, & imorn blire förhoppningsvis bowling. åh asball. skitlängesen jag bowlade. suger röv, men har ibland en extrem röta, så får väl hoppas påre sist nämnda imorn.

oj. nu tog criminal minds slut, och någon blev sprängd. WTF!? så får man inte veta vem. åååh.

nu ska jag våga mig på min plattång, aka rasmus föredetta plattång, som blinkat som ett helvete o fuckat sig. ochja, förra gången rasmus likadana plattång gjorde så, började den brinna.
vi får väl hoppas på att mitt är kvar till ikväll. hade varit jävligt nice med lite fluff liksom.





så här ser jag ut ikväll hejhej dålig webcam ful vinkel whatever


tjo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0