tonight we're gonna make it happen


mournin! eheh.

då var man vaken, sen två timmar tillbaka faktiskt (lovets rekord?) & är aspepp inför ikväll.
vaknade vid nio imorse och kände mig förkyld på alla ställen möjliga, stoppade i mig alla piller möjliga, och somnade om igen, i rasmus lilla 90 säng, med en svettig liten pojkväns armar runt mig.

kvällens outfit lägger jag väl upp sen, i fylleversion eller nåt. just nu fokuserar jag på att försöka bestämma mig och ta mina små, kalla fossingar till tågstationen i örtofta..

nu ska jag gosa mer med mr sweat och ja, jag lovar att skriva nåt intressant imorn. med tanke på volymen alkohol jag har med mig ikväll, så lär väl morgondagens inlägg bli intressant i vilket fall.


haj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0