The Minor Addictions sista spelning EVER


tja bloggen!

råååkade komma bort mig lite.
fokusera på större saker här i livet. hrmpf finnsre nåt viktigare än bloggen?

jofaktiskt.
för er som inte vet, så ska mitt band splittras. yep, the minor addiction is over.
jag & erik (bassisten) hoppar av, och vår sista spelning tillsammans blir nu på lördag.
vår sista spelning EVER. kan knappt fatta det.
det kommer bli så jävla epic, och jag kan ju hinta på att introt är extremt FETT.
lördag 18.30 på folkets hus, lund (det ligger sjukt nära hemgården). det kommer kosta ynka 30 spänn i dörren, vilket är typ nada. be there or be fyrkant!

nu ska jag repa och försöka lappa ihop mitt liv. okej, all drama aside, så är jag extremt stressad.


haj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0