tatuering? hårfärg? liv?


hmmja, svårt o komma på vad man vill ha, men jag vill antingen ha en "made in england" tatuering, som jag själv konstruerat (SCORE), eller tre fjärilar, som ska symbolisera mig och de två olika sidorna av mig/att jag är tvilling/mina föräldrar.
hmm känns ändå najs o ha en idé.




fjärilstatuering på ryggen?


också dags att gå till frisören o fixa mitt hår. funderar på ljusbrunt, med ljusare slingor. mmhm.
dags att sluta färga håret, och börja växa upp.
det krävs 17.96 i snitt för att komma in på linjen jag vill gå, ochja, det är exakt det jag har. sjukt sick.
är rädd att jag räknat fel med poängen, o därför behöver få två fler mvg:n än vad jag räknat med. knihiivigt.
yep, jag vill gå socionomlinjen.


förövrigt blir jag jävligt irriterad på folk som överanvänder ordet "hat", och folk som gillar att snacka skit bakom andras ryggar, men inte kan ta när någon snackar skit om dom till deras ansikte.
men visst, hata du någon du pratat med en gång i hela ditt liv, och försök trycka ner killen som bara vågar säga vad han tycker, till skillnad från dig.
japp, det sumerar väl nästan hela min vistelse på spisen i fredags.
kan ju bara säga att jag alltid försvarar mina old buddies. oavsett hur sviniga dom kan vara ibland.

& sen, varför ska man låtsas att man älskar någon mindre än vad man gör? inför andra människor speciellt.
tycker bara det är löjligt. som någon slags macho-grej. äeh, bara jag väl.


nu ska jag poppa popcorn & sova.
i övermorn äre d dag, men jag har såklart lektion ändån. yeeeeey.


gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0