I walk alone


tänkte gå ut på en filosofisk cigarill. jag vet att cigarill och cigarett är två helt olika saker, och att jag säkert inte kan stava rätt till någon av dem, och att jag är för lat för att ens googla det, men cigarill låter najs.

jag gjorde ett enormt misstag idag, när jag bestämde mig för att sova i typ tre timmar när jag kom hem från skolan. SCORE. skulle kunna säga att jag är aspigg nu, men då skulle jag vara en lögnare. hur mycket kan man sova egentligen. kvinna.
nä nu drar jag ut. det stretar emot lite nu, två minuter senare. vet inte varför. kanske för att jag har fotbollsshorts på mig och bangar resa på mitt feta arsle o byta byxor. dock är det två meter till sängen också .. tuff one.


"när jag blir stor, ska jag älska allt som jag slutade älska, av ingen anledning"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0