BOWLORAMA!


crazy najs helg.
spisen två kvällar i rad. yepyep, vi drog oss dit igår also.
först bowlade vi; jag, rasmus, sebbe & emelie (sebbes girlfriend).
yup, jag kom sist. får väl använda faktumet att jag inte bowlat på tre år som ursäkt. men emelie vann iaf! awesum. girls rule.
vi drog vidare hem till mig, förkrökade (dvs jag drack typ en liten flaska vin), sen drog vi till spisen.
där bl.a. sherif & särah befann sig.

äehfan, najs helg som behöver sin recovery.
var uppe till jävligt sent igår pga min jävla lingonvärk, som typ känns som en vridande kniv i magen. mmyeah.

nu äre film på 6:an som gäller, sen blire nighty och skoula imorn. tio - halv ett = awesum.
jag har idomin i hela mitt jävla ansikte. mm cumshot.



förövrigt är mitt nya favohalsband en mic från england. ya heard me.


haj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0