738


en ny dag. lika jävlig dock.
äta kycklingsoppa & äpple till frukost
gymma
basta

ja, jag berättade väl om att jag är på en diet? igen. samma. jävla. diet.
basta är ju dock skönt. gym tänker jag inte yttra mig om. jag har ont i hela jävla kroppen, okej?
jag går omkring hungrig varenda dag, suktandes efter en liten fin hamburgare i all dess ära, dränkt i max dressing och ost. KÖTT. förfan, ge mig kött. juste, vi får äta kött på fredagar och lördagar. en stek med tomatsallad. saknar dig ris. fastja, ris får vi ju faktiskt äta. på torsdagar. men inget kött! korv.




ajja vi får blicka framåt (ha ha bilden) och hoppas på det bästa.
rasmus har betat på att jag går ner tre kilo. hrmpf. i'm a fighter dude.
(note to self: han kommer hit ikväll, och jag har saknat honom sen iförrgår? gosh)

förövrigt är en viss annan man en douchebag och kunde inte bry sig mindre om alla som han inte får knulla.


haj.


Kommentarer
Postat av: Daddyo

Sweeny, dieting shouldn't seem like self inflicted torture, I think all you need to do is restrict your self indulgence and keep up with the workouts. Here's a link to a lovely animated story on Youtube called The Very Hungry Caterpillar. The story presently features as part of a public campaign to inform people that 1 in 10 children in the U.K. go to bed neglected or hungry. Take care Princess

2011-01-05 @ 18:02:23
Postat av: Daddyo

Whoops, after a lengthy telephone conversation I forgot to paste the link:

http://www.youtube.com/watch?v=HpISHA8Fs4w

2011-01-05 @ 18:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0