indian


heeellyeah. jag är sjukt trött, har ont i huvudet (hellu migrän?), är totally broke, och tänker plugga sönder hela veckan. thank GOD (ja, enligt vissa..) att skolveckan bara är fem dagar lång.

har beställt fjäderörhängen. ja, extremt utpimpade örhängen, på rasmus visakort ochrom kom tuday. tog typ två dagar. SKILLS. candied poison heter sidan, look it up! och beställ inte hem allt, där ska finnas lide kvar till mig sen också.
aaanyway. så här serom ut, ochja, jag köpterom sista. DOUBLESKILLS.




nu ska jag äta och kolla på criminal minds. som btw är mitt nuvarande favvoprogram, tillsammans med cougar town. dr reid är så jävla söt.


mmyumei.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0