har precis sjungit för jay smith & sony music


ohyes, it's true. fucking random.
jay smith (vinnaren av idol, för er som inte vet) & sony music (skivbolag) besökte vår skola tuday & frittan (min lärare per fritiof) tyckte att jag skulle sjunga en låt för dem och alla som var där och såg på "spektaklet".
sååå.. det gjorde jag.
nervös och oförberedd som ett helvete, så blev jag filmad av svt & fick beröm av jay smith när jag sjöng och spelade almost lover med a fine frenzy.
wierd.
men det var ju ball. fick bli intervjuad till tidningen efteråt också, också togrom foto ovanifrån. bra ändå.
såå då kanske ni ser mig i tidningen eller på något klipp i framtiden. hah, konstigt.

nu sitter jag på samhällen & känner mest att jag bara vill hem.
like any day yep.

nu ska jag .. fortsätta dagen som vanligt? hah. WIERD.




over n out.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Beautiful picture of you Sweeny, the delightful blue radiance from your eyes is highlighted by the reflection of your matching clothes. Great to hear that you're always willing to share your talent spontaneously, uncut and live. That's the mark of a truely magnificent musician. Missing you, xxx

2011-02-07 @ 13:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0