a womans need


Hej, förlåt som vanligt. men vafen. inget internet. okej?

öeh. känner att jag iaf vaknade upp på rätt sida tuday! dock inte bokstavligen talat, för jag har nyfunna nackproblem, som gör att jag bör sova på rygg hela tiden. vilket jag ALDRIG gör.
dagens HOLYMOTHERFUCKERYES: jag hittade mitt playdays tape. (min farmor & farfar brukade skicka jättemysiga avsnitt ur en serie som hette playdays, när jag var liten. som jag totally LOVED. mamma råkade spola över en av kassetten och när hon tog upp det idag igen, började jag helt seriöst nästan gråta. igen).
nu ska vi konvertera VHSen till en dvd, också ska jag se det bästa programmet någonsin - igen. true story, det var, är & förblir det bästa TV någonsin kommit med.

för er mognare läsare, ska jag berätta att jag ikväll ska ut med mitt & rasmus dubbeldejtar par. ochja, rasmus.
vi ska börja kvällen med bowling på bollhuset (som jag lär förlora i, som förra gången), sen ska vi käka sushi på zen, och till sist men inte minst, blire en runda på spisen.
det blir en azesum evenin'.

funderingar? hmjo. vad fan hände med ashlee simpson egentligen? hon gick från övercool, söt, tuff, svarthårig tonårsidol, till näsopererad, bantad, plastig, blonderad/röderad bimbo.
uff nej.
kollade på lite gamla videos av henne på youtube- så jälla bra.


nu ska jag klippa/färga naglarna, sminka mig och attempta att locka mitt hår. hrmpf good luck chuck.


haj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0