universitetet, ögonbryn & panik


om exakt 20 timmar och 20 minuter börjar jag på universitetet.
jag är inte redo.
JAG ÄR INTE REDO, FATTAR NI!?

har skaffat kalender, stiftpenna, suddigum & hopp om att hitta dit, men inte fan hjälpere.
får magsår av tanken.
det ska bli rövkul o väl sätta sig där o lyssna på smarta människor (förmodligen fem gånger mer kultiverade än jag), börja läsa och förstå sånt som de tidigare nämnda människorna också förstår, men hur fan ska jag hitta dit?
Allhelgona kyrkogata 14 M.
eniro hatar mig, min mage hatar mig och förmodligen mina ögonbryn också, eftersom jag råkade noppa ett hack i dom idag. ser ut som en gangster från en förort vi kallar malmö innerstad. eller rasmus för tre år sen..

men, det finns hopp. börjar kl. 17, som sagt, så jag tänker sätta mig på bussen klockan fyra och ha en jävla massa tid på mig.
om ni ser ett hopplöst litet tard som tror hon kan lära sig om feminism, stanna till, ge henne en kaka och en kram och för allt i världen, hjälp henne hitta till Allhelgona kyrkogata 14 M, sal 221.


nu ska jag förövrigt gå o lägga mig, för att förvirra mig själv ännu mer.




obetydlig, men nödvändig bild. för utan bild, läser ni dåfan inte nånting av vad jag har skrivit



hajfisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0