pusspusspusspuss


då har man börjat idag dårå!
bara tre ställen kvar o hitta till.. holymolycanoly!
alla ser mkt smartare och självständigare ut än jag, och mycket mer typ girlpower.
jag hade förövrigt följe av en gullig pojkvän, som följde mig hela vägen till lektionsdörren och inte vågade lämna mig ensam.

imorn blire massa mys med ma lady eraiki. vi ska baka cupcakes o titta på brittany murphy film.
klockan sex ska jag o mamsen sola solarium o kirra kort på gerda.
sen kommer rasmus hit o myser som vanligt.

fina personer jag ska va med imorn.




puss på världens bästaste pojkvän


hajfisk.


Kommentarer
Postat av: Erika

Mycket mys dag och fina cup cakeees hihi <3

2011-08-30 @ 22:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0