oooooooooooooh GÖTEBORG!


skoja bara, jag ska fan till malmö ikväll, men citerade ur en gammal Hardcore superstar & LOK låt. yepyep, hade vart fedt o serom båda, menre är bara HS som spelar såklarre.
ochre blir en kväll med FAP ofc.




maha. en bild från typ april? innan prag varte iaf. så jävla glad att jag blev blond igen. brunt är fedt med bull. på mig iaf.

såatteee.. går på en strikt diet idag - bara efterätter. går ju inte så bra. ätit två mackor o en korv, men annars blire bara äppelkaka (det heter äppel kej) & sorbet. SCORE.

ses i vimlet i malmö ikväll dårå? säg haj om vi ses. även mina ovänner får säga hej ikväll. japps, så full är jag. kanske?


hajfisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0