mixed feelings



hejhej.
så här blevre.
kommer bli lide ljusare med tiden tror jag.
konstig bild kanske. jag har sne mun yes. grattis till dig som la märke till det och tyckte lide synd om mig. eller skrattade.

igårkväll var najs. drack öl med henke o rille på botulfs och blev totally bjuden! på allt ..
känner lide skuldkänslor men ahwell what to do?

nu ska jag chillaxa och titta på tv. känner mig sjuk och bakis. got to love the comboooo.
jag älskar filmen festivalen.
marc är sjukt söt.


plupp.

Kommentarer
Postat av: fanny

hahah festival! den filmen har jag hemma ;)

fin du blev i håret!

2010-10-07 @ 19:13:36
URL: http://fannutt.tumblr.com
Postat av: Daddyo

Hi Sweeny, you're looking lovely as a brunette, now you can blend in with the rest of us Londonblattar, ha ha, hugs and kisses from he who mostly misses you

2010-10-07 @ 21:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0