livet är då fan inte en dans på rosor och alla som någonsin påstått det kan dra åt helvete.


jag är dum.
så jävla respektlös.
hur fan i helvete kunde jag göra så?
vad gjorde det för gott? inte ett jävla piss.
hej mardröm och hemska värld som inte en jävel är nöjd med.
hur fan vågar ni säga att det är en lätt utväg? hur fan vågar ni döma någon ni inte känner? hur vet ni att det var deras första utväg?
jag hatar er.
och jag hatar mig själv som tog så lätt på det. vadfan gjorde jag så för.
jag är dum.
så jävla respektlös.




Kommentarer
Postat av: ladydoordie

Du kan inte rädda världen sötan, tänk på det <3

2010-10-28 @ 18:42:36
URL: http://ladydoordie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0