coheed


tjalalalalala tjalalala tjalalabomdej

dags för min första sånglektion denna terminen. wah känns sjukt läskigt och ovant. helt ny sånglärare. på skolan liksom. alla säger att hon har skills så jag hoppas dom har rätt. det känns lide så.
repar ikväll, as usual nästan.
jaa inget ball alls. förutom! att mitt "kortuttag medges ej" när jag vill ta ut 200 kr. liiide nervfucking kanske.

förövrigt lyssnar jag mycket på coheed and cambria nuförtiden. kanske för att dom är äckligt awesum?
inte många som gillarom, dom är lide special. men det är det som gör dom så bra.
känns som jag börjat hata typisk musik med förutsägbara ord och riff. iaf att lyssna på. hade inte heller bangat spela random musik. men det krävs sjukt mucho mer skills och sånt har man inte bara sådär. definitivt inte jag. än iaf.

här får ni, enligt mig, två helt olika sorters låtar som dom gjort. dock kan jag ju fatta om ni tyckerom är lika.
okej jag lägger upp en nu istället också lägger jag upp en ikväll. har rövbråttom.
lyssna nu på hela och ta in den som fan!





the light & the glass


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0