YOU WANT A PIECE OF ME? höh?


been there
done that
messed around
I'm having fun
don't put me down

I'll never let you sweep me of my feet

I won't let you turn around
and tell me now
I'm much to proud
to walk away from something when it's dead


det var sista gången


nu ska jag verkligen försöka övertyga mig själv om att jag menade det också.
jag ska aldrig mer försöka någonting, jag gör ingenting för din skull, jag gör allt för mig själv numera. ochja, för dom som bryr sig om mig.
alla andra kan faktiskt dra åt helvete denna gången.
för nu börjar jag om på nytt.

yep.

mår ganska bajs just nu. har ont på diverse ställen och varit hos läkaren idag.
dom hittar INGENTING och jag har fan varit sjuk i fyra månader!? nääförfan en vanlig jävla förkylning. vi kör påre. dom snackade bara en massa om det jävla bajset som jag helst vill lägga bakom mig nu och glömma. men nänä. ööh jag HATAR att gå till doktorn.
tänker aldrig mer gå dit igen. fast jag måste verkligen.


nu ska jag souva
& tänka på positiva saker.

som mamsen
och rasmus
som stått ut med jobbiga, ledsna, gnälliga p0rnie denna veckan.

snart äre iaf fet fest
med min fina vän.
tanya.
vi kommer ha skitkul, det lovar jag.


ploff.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0