tick tick tick


mamamamaaaaaa

fin dao idao.
han är så fin.

souv hos rasmus igåur, också hade vi d-dag tuday men ändå kör 11. en liden lektion assu. göett.
går på antibiotika nu, vilket känns totally NAJZ. hoppas min eviga fakking förkylning försvinner då också liksom.
annars händere väl inget spännande precis.
i helgen ska vi till ystad & campa.
det blir bara jag & rasmus fre - lör sen kommer fia & calle och some more mejbi.

om mindre än två veckor och två dagar blir jag 18. vilket totally fucking OWNS.
och om lide mer än en vecka ska jag & tanya ha FETASTE ferren.
längtar som en bäääver. (ja, dom längtar okej?)

känner mig hongri. fast ändån inte.
ööehblö.

nu bajsar jag vidare på nätet. är verkligen såååååå bored.


posss




this time baby I'll be bulletproof



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0