stupid love song


jag tror inte riktigt att han visste vad jag älskar dig betydde


roligt hur man skriver ett inlägg, lägger undan det, raderar typ allt och tillslut publicerar det typ tre timmar efteråt. sjukt jävla onödigt, men göre typ heeela tiden.


nu måste jag souva. mår BAJS.
täppt, feber som FA-AN & allmänt tuuung (yah man).
ska kolla på nåt kuwl, kanshä american dad? så jag somnar.
blööö, jag mår verkligen SKIT.

som sagt blire ingen skoula imorn, men ska fixa en liden (ÖVERTIDIG) födelsedagspresent till rasmusen.
asså fatta sjukt jeeheefla GLAD han kommer bli?
ni får se imorn.
om allt går somre ska ofc.

can't wait.




PS. gief långt hår.


gonattsies.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0