one is the lonliest number


pusta ut.

jag har gjort rätt val.
känns skönt att inse det nu. den här gången, säger jag för mig själv och skrattar.


snart är det sommar.
sommarlouv.
jobbarjobbar, spararsparar.
har skrapat ihop till 2500 spännisaurer i månaden i sommarrr.
räcker väl?
ellerja, har sparat till 1000 spänn per månad, också får jag lide cash also.


om ni inte redan läst omre, så äre detta jag louvat mig själv att göra i sommar:

ha något litet jobb åtminstone i en månad
befinna mig i ystad (sommarschtugaN) åtminstone 3 veckor
campa minst 2 gånger
ha en liten sommarfest i sommarstugan igen
festa zum more
grilla
fiska
spela gitarr vid bryggan
(skaffa ny gitarr)
& make some loooooooooooooove

såklarre består min sommar av a hell lot more och sen pendlar jag gärna som ett hilvidi.


OH
which reminds meee

min önskelista!
till los födelsedagos:

* ny gitarr
* presentkort på najs affäror - KICKS, Carlings, Åhlens (ja, Åhlens är najs okej?) 
* en Aerosmith plansch.
* armband
* CASHHHHH!!

nu ska jao klä pu maj.
gabbsies kommer hit. (Y)
långt inlägg.


POSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0