still


i am fearless


skriver i badet.
asså, jag ligger i badet och skriver blogg.
mitt hår gör fedeont?
i rötterna.
typ bränner eller nåt.
sjukt sugen på glass också. typ ben n jerrys cookie dough. ååhhHH.
eller typ såhär mat.
ris och sånt. sås. kaaanske potatismos? ÅHJA potatismos.

skulle jubbat imorse, men mådde bajs.
varför ligger man uppe och gråter hela natten över någon fjantig grej som man egentligen bara ska skita i?
också bara utvecklas det till att man gråter över allt som gör eller någonsin gjort en ledsen.


peppar the Clash - This is Radio Clash  atm.
hah älskar låten så jävla hårt..





lyssna for hilvidi.

nu ska jag upp och klä på mig,
fixa håret & dra in till staun.


poessss


Kommentarer
Postat av: KIN G

JEG ER KING!

2010-05-14 @ 03:37:20
URL: http://KINGENB.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0