no siesta förom flesta, ystad gör en glad? LAME


jappjapp

jag & rasmus bestämde oss för att vi helt enkelt kände oss för mogna för siesta
eller vi hade inte råd
eller hur vare?

yeye, nuf said. vi ska iaf campa i ystad istället, chillaxa och spara en jähäävla massa pengar som för mig kommer gå till en 18 årings drömsommar fo sho. jaförfan, det är sommarlouv snarrrt. typ tre veckor dit. mindre till och med. och på EXAKT samma dag som det blir sommarlouv fyller en awesum tjej år. typ fedt med baxig, ball o typ BYSTIG? P.. fan .. eh PERNILLA. yeah that's me och jag längtar såhåå stenhårt tills jag blir 18 nu. jao & särah har till o med redan bestämt att vi ska ut o supa i malmö på värsta fancy places n shit. aaawesuuum.

dags att sluta drömma och vakna upp. nu äre tidningsartikeln som gällor.
och jag PALLAR INTE.

nu drallar jag och lämnar er med en bild på tufsan (rasmus nya marsvin som han fick av mig) att sötrunka till eller vad ni nu känner för.





(bild tagen av linda)


pows.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0