mitt öra har gått i sönder :(


idag hade jag köpt nya örhängen och skulle ta ut mina pärlörhängen som jag haft i i två veckor nu, piercade ju nya hål och lät dom sitta i för att läka. men när jag tar ut det ena, hittar jag inte baksidan. ni vet den lilla ploppen som sitter där och försäkrar att örhänget inte ramlar av.
jag känner på örat, och märker att öronsnibben är hård. den lilla ploppen till baksidan av örhänget har gått in i öronsnibben, och hålet har växt igen.
så där sittor den, inuti mitt öra och vill inte komma ut. det gör skiiiiitont.

& nu ska jag snarre till doktorn och snitta upp örat n pull it out.
SCHPÄNNANDE HÄNDELSE (Y)


efter doktorN^ blire utvecklingsamtal, sen souva hos rasmus.


posshaj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0