Grattis bloggen - 3 ÅR!!!


aaah.
jag har bloggat i tre år nu.
fatta länge det är?
jag började fan i nian liksom.

kommer ihåg när alla tyckte det va skittöntigt och onödigt.
vadå, vad skriver du?
är det en dagbok som alla kan se? känns ju kanske inte bra att alla ser ens tankar?
ååhfuckthem.

starta blogg var fan en av de smartaste grejerna jag gjort! yeah.

& nu skriver jag ju oftare än vad jag nånsin gjort, och har aldrig haft så många läsare innan.
känner mig riktigt nöjd asså.

känns som jag vuxit helt mucho på tiden also? jaja, mer om det senare ikväll.


idag ska jag iaf jubba, såe det känns ju inte så najs eftersom jag är stenhårt ultratrött. (Y)
hoppas bara jag får sälja amelia och inte nåt annat som är helt svårsålt.


posshajfisk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0