doggydoggeei


SOUTH PARK
äger så jähävla hård balle.

idag har jag kollat bh (Y) fått ny storlek också. pallarinte?
sen har jao myst med übersjuka plufse & ätit donuts.

ikväll blire.. vet intä? sugen på chillmys. EFTERSOM JAG OCKSÅ BLEV SJUK NUJA.
hah ser ut som ninja.

gjorde ett hundtest på pedigree.se/whatdog, för att se vilken hund som skulle passa mig.
man får typ svara på massa frågor o sånt.
här erom D:




cockerspaniel
HAH, så jääääävla SÖÖÖT
aaah





pudel
seriously
sån tuffing
mmmmååh





barbet
so
fucking
currrrly
sjukt gos?




spittelz
okej, han här var ÄCKLIGT söt.
asså vem fan typ dör inte när man ser honom?
ååhh.


vilken ska jao ha när jag flyttar hemifrån?


pusshajdoggydoggeeeei


Kommentarer
Postat av: Daddyo

Your cute cocker spaniel bears a frightening resemblance to the great Winston Churchill. Check him out and some of his quotes! This is a good example:

Criticism may not be agreeable, but it is necessary. It fulfils the same function as pain in the human body. It calls attention to an unhealthy state of things.

2010-03-31 @ 13:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0