BRÖST


ååååh
fyfan vad jag hatar henne.
hon är så JÄVLA inkompetent, otrevlig & helt helt grammatiskt FEL hela tiden.
och hon ser ut som en jävla gravid ko.
lite som en man också. typ.
också är hon korkad också. om jag glömde det.
RAHGORE^RÅLWERPK

hur kan man få jobb på självaste spyken om man inte har någon kompetens what so ever?
spyken är en bra, populär skola, som lidder på top tio betygsmässigt av alla skolor.
känns det inte lide jävla BS och anställa någon, som eleverna knappt kan förstå sig på då?
JO FAN

arg blir jag yess.


men de e ASNAJS väder ute, så jag är nöjd.
ikväll blire lite puffpuff
& rock karusellen (Y).




sjukt vackert.


poss


Kommentarer
Postat av: Daddyo

Yepp, unfortunate for the future of the country's youth is that schools are full of 'em, what young enthusiastic students need to do is demand inspections so the incompetence would at least be apparent to all. Competence and qualifications are not synonymous but certain individuals in the teaching profession still need to learn that.

2010-03-25 @ 17:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0